Polityka prywatności

Zgodnie z uregulowaniami prawnymi UE, informujemy, iż strona korzysta z plików cookies w celu realizacji dostępu do poszczególnych jej zasobów. Możecie Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce.

Aby ta strona działała poprawnie, a także w celu jej oceny i ulepszenia, musimy przechowywać małe pliki (nazywane ciasteczkami) na twoim komputerze – robi to jednak ponad 90% wszystkich stron internetowych, jednak od 25 maja 2011 r. przepisy UE wymagają, aby najpierw uzyskać Twoją zgodę.

Więcej na temat plików cookies…

Celem Polityki prywatności jest opisanie zastosowanych w AFFIXIT Konrad Królikowski (dalej jako AFFIXIT) zasad przetwarzania danych osobowych w związku z obowiązywaniem rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej jako RODO).

Polityka ma zastosowanie do wszelkich danych osobowych przetwarzanych przez AFFIXIT w ramach prowadzonej działalności.

  1. AFFIXIT Administratorem danych osobowych

AFFIXIT jest administratorem danych osobowych klientów, osób kontaktowych klientów, a także danych osobowych innych osób przekazanych przez klientów (dalej także jako Administrator), jeżeli jest to niezbędne do wykonania usługi.

Ponadto AFFIXIT jest administratorem danych osobowych swoich pracowników, stałych współpracowników (na podstawie umowy cywilnoprawnej), praktykantów, stażystów, osób współpracujących sporadycznie, dostawców towarów i usług, a także osób, które jako zainteresowane podjęciem pracy w AFFIXIT przesyłają AFFIXIT swoje dokumenty rekrutacyjne (tj. życiorysy i listy motywacyjne) zarówno na ogłoszony proces rekrutacyjny, jak i spontanicznie.

Kontakt z administratorem jest możliwy zarówno poprzez adres e-mail: biuro@affixit.pl, jak i na adres korespondencyjny AFFIXIT Konrad Królikowski, ul. Zamiany 10 lok. 30, 02-786 Warszawa, z dopiskiem „Dane osobowe”.

  1. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

AFFIXIT przetwarza dane osobowe w następujących celach:

  • rekrutacja
  • wykonanie usługi
  • wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub osobę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem (np. prowadzenie korespondencji kierowanej do Administratora w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą; przetwarzanie danych osobowych w celu zapobiegania oszustom, zapewnienia bezpieczeństwa sieci i informacji; dochodzenie roszczeń; tworzenie sieci kontaktów w związku z prowadzoną działalnością),

Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych przez AFFIXIT są następujące:

  • przetwarzanie na podstawie zgody osób, której dane dotyczą w przypadku przesłania AFFIXIT dokumentów rekrutacyjnych (tj. cv, list motywacyjny) zawierających dane przekraczające zakres wskazany w art. 22kodeksu pracy (tj. imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), bądź na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
  • przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
  • przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
  • przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
  • przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w ramach sprawowania wymiaru sprawiedliwości przez sądy (art. 9 ust. 2 lit. f) RODO).

AFFIXIT nie podejmuje żadnych decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.

  1. Prawa osób, których dane dotyczą

Zasady ogólne:

Co do zasady, osobom, których dane są przetwarzane przez AFFIXIT, przysługują następujące prawa:

  • prawo dostępu do danych (w tym uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu),
  • prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych,
  • prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu,
  • prawo do przenoszenia danych, o ile jest to technicznie możliwe,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do przetwarzania danych osobowych (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

W zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody (np. dane przekazywane w dokumentach rekrutacyjnych przez osoby zainteresowane podjęciem pracy w AFFIXIT  (tj. życiorys, list motywacyjny) w zakresie przekraczającym zakres określony w art. 22kodeksu pracy (tj. imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), osoba, której dane dotyczą ma prawo wycofania zgody w dowolnym momencie.

Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgoda może być zawsze wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na wskazany powyżej adres e-mail bądź adres korespondencyjny.

  • Prawa osób a funkcjonowanie AFFIXIT

Przetwarzanie danych osobowych w związku z funkcjonowaniem AFFIXIT (tj. danych osobowych pracowników, współpracowników, dostawców towarów i usług) nie podlega ograniczeniom wskazanym w punkcie 3.2.

AFFIXIT, jeżeli ma uzasadnione wątpliwości co do tożsamości osoby fizycznej, która zgłasza jakiekolwiek żądanie wskazane powyżej, może zażądać od niej dodatkowych informacji niezbędnych do potwierdzenia jej tożsamości.

W każdym przypadku AFFIXIT poinformuje osobę, która wniosła żądanie o rozstrzygnięciu jej żądania, w tym o przyczynach ewentualnej odmowy realizacji żądania tj. np. o zwolnieniu AFFIXIT z obowiązku realizacji prawa dostępu w zakresie danych osobowych przetwarzanych w ramach wykonywania zawodu.

  1. Odbiorcy danych

AFFIXIT powierza przetwarzanie danych osobowych jedynie podmiotom, które zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i  organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Podmiotami takimi są: podmioty zapewniające obsługę kadrowo-księgową oraz outsourcing wszelakich usług wsparcia AFFIXIT, podmioty udostępniające usługi medyczne dla pracowników/współpracowników AFFIXIT, podmioty świadczące usługi kurierskie, tłumacze, notariusze oraz współpracujący z AFFIXIT radcowie prawni i adwokaci. Takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z AFFIXIT i tylko zgodnie z jej poleceniami.

AFFIXIT nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, chyba że wymaga tego wykonywana usługa. Wówczas AFFIXIT zapewnia odpowiedni sposób ochrony danych osób fizycznych zgodnie z rozdziałem V RODO.

  1. Dobrowolność podania danych

Podanie danych AFFIXIT jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia wykonanie usługi bądź wzięcie udziału w rekrutacji.

  1. Okres przechowywania danych

AFFIXIT przechowuje dane osobowe przez czas uzasadniony realizacją usługi lub przez okres wynikający z przepisów prawa. Dane osobowe osób zainteresowanych pracą w AFFIXIT przechowywane są przez okres 2 lat. Okres przetwarzania danych może być dłuższy o ile, jest to niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.